A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Білоцерківський обласний онкологічний диспансер"

Поради психолога пацієнтам

Дата: 03.03.2021 13:55
Кількість переглядів: 39

 

 

«До психолога? Навіщо?»

Ось чому.

Часто хвороба змушує замкнутися в собі і накопичувати переживання. Наслідки можуть бути дуже серйозними – у пацієнта опускаються руки. У такій ситуації може допомогти психолог. Дасть вихід емоціям,разом з Вами подумає,що робити в ситуації,що склалася,нарешті,просто по - людськи підтримає.

Звернутися за психологічною підтримкою Ви можете щодня окрім вихідних і святкових днів з 16.00 до 18.00 попередньо зателефонувавши за номером

 

097 302 38 59- практичний психолог Журавльова Єлізавета Юріївна.

Поради психолога пацієнтам

Під час діагностики і лікування лікар займає особливе місце в житті онкологічного пацієнта. Хороший контакт з лікарем налаштовує хворого на лікування,допомагає подолати страх та тривогу.

Пропонуємо прості,але дієві прийоми для підвищення ефективності спілкування з медичним персоналом:

Познайомтеся з медиками,які будуть Вас лікувати

Для прийняття важливих рішень стосовно лікування краще знати не тільки конкретну інформацію про захворювання,але й бути знайомим з тими,хто допомагатиме Вам подолати його:лікарями,медичними сестрами,іншими спецалістами.

Заведіть щоденник пацієнта

Він дозволить Вам зберігати всю інформацію стосовно лікування в одному місці.

Ви можете записувати імена і контакти спеціалістів,у яких проходите лікування,а також питання,які виникатимуть,ідеї,відчуття,думки,примітки про свій фізичний стан.

Підготуйте список запитань

Записуйте всі запитання,що виникатимуть стосовно свого захворювання,процедурах,варіантах лікування. Щоб запитати лікаря при наступній зустрічі. В першу чергу запишіть найважливіші запитання,щоб не забути їх.

Ходіть на прийом з кимсь із близьких

По можливості,зустрічайтесь з лікарем не на самоті. Вдвох ви краще запамятаєте інформацію про лікування і процедури.

Близька людина допоможе сформулювати запитання до лікаря,якщо Ви розгубитеся,і нагадає рекомендації лікаря,якщо Ви щось забудете.

Фіксуйте все,що говорить лікар

Примітки допоможуть Вам запамятати відповіді вашого лікаря,конкретні поради та інструкції.

Переконайтесь,що Вам все зрозуміло

Якщо Ви щось не знаєте чи не розумієте,не бійтеся уточнювати інформацію. Запитуйте. Для уточнення використовуйте техніку повторення того,що сказав лікар у питальній формі «Ви маєте на увазі,я повинен/нна…»чи «Чи правильно я зрозумів/ла що…».

Про що запитати лікаря?

В чому специфіка діагнозу? Який перебіг захворювання?

Які варіанти лікування? Яке лікування рекомендовано? Який план лікування? Які переваги і ризики обраного лікування? Які побічні ефекти? До кого можна звертатися,якщо не буде мого лікаря? Що і де почитати про це захворювання/лікування? Чи є ще щось,що я повинен/нна знати?

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора